Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Linie Hi Fly pozyskały kolejne dwa airbusy A330-200

Dalej Wstecz
Data publikacji:
19-10-2024
Ostatnia modyfikacja:
19-10-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Linie Hi Fly ogłosiły w ostatnich dniach powiększenie swojej floty o dwa airbusy A330-200 o rejestracjach 9H-MFS i 9H-HFL. Jak podkreśla przewoźnik, te niezawodne samoloty dalekodystansowe zwiększą możliwości firmy jako preferowanego partnera dla linii lotniczych poszukujących wsparcia flotowego.

Nowo dodane A330-200 są skonfigurowane wyłącznie w klasę ekonomiczną, mieszcząc odpowiednio 345 i 361 pasażerów. Jak informuje przewoźnik, konfiguracja ta została zaprojektowana tak, aby zaspokoić potrzeby różnorodnych podróżnych, oferując duży rozstaw siedzeń do 33 cali i strumieniową transmisję rozrywki wideo podczas lotu. Niedawno zmodernizowane wnętrza samolotów obejmują nowe skórzane obicia foteli i wykładziny, które poprawiają wygląd kabiny i zwiększają ogólny komfort pasażerów.

- Aktywnie rozbudowujemy naszą flotę w stałym tempie i cieszymy się, że możemy powitać te dwa nowe airbusy A330-200. Te dodatki do floty doskonale wzbogacą naszą ofertę usług i pozwolą nam zapewnić jeszcze szerszy zakres opcji, aby sprostać rosnącemu globalnemu zapotrzebowaniu na usługi ACMI - powiedział Antonios Efthymiou, dyrektor generalny Hi Fly.

Samolot o rejestracji 9H-MFS, to maszyna o numerze seryjnym MSN 700 wyprodukowana w październiku 2005 r., która wcześniej latała w liniach TAM, Atlas Global oraz Maleth Aero. A330 zabiera na pokład 345 pasażerów w konfiguracji jednej klasy podróży (3-3-3). Natomiast maszyna o rejestracji 9H-HFL, to A330 o numerze seryjnym MSN 1002 wyprodukowany w maju 2009 r. Samolot wcześniej latał w liniach Arik Air, Royal Jordanian i Nordwind Airlines, a na pokład zabiera 361 pasażerów w konfiguracji jednej klasy podróży (2-4-2).

Flota linii

Hi Fly jest największym na świecie specjalistą w zakresie leasingu samolotów szerokokadłubowych Airbusa, certyfikowanym przez EASA i IOSA oraz zatwierdzonym przez FAA, posiadającym AOC w Portugalii i na Malcie oraz licencję na prowadzenie działalności na całym świecie. Wśród klientów znajdują się linie lotnicze, rządy, operatorzy turystyczni, firmy spedycyjne, osoby prywatne oraz wojsko.

Obecnie flota Hi Fly i Hi Fly Malta składa się z 16 airbusów: jednego A321, siedmiu A330-200, dwóch A330-300, czterech A340-300 oraz dwóch A380, z których jeden ma latać dla nowej linii Global Airlines, a drugi zaparkowany jest na lotnisku w Lourdes.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Delta prezentuje nowe wnętrza kabin dla całej floty (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

Delta prezentuje nowe wnętrza kabin dla całej floty (zdjęcia)

Piotr Bożyk 19 października 2024

Kontrowersyjne malowanie A380 Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Kontrowersyjne malowanie A380 Emirates

Mateusz Kieruzal 18 października 2024

Qantas: Wkrótce ostatni rejs B717

Pasażer i linie lotnicze

Qantas: Wkrótce ostatni rejs B717

Mateusz Kieruzal 19 października 2024

Zobacz również:

Hi Fly wycofuje z floty Airbusa A380. Po niespełna trzech latach

Biznes i przemysł

Hi Fly wycofuje z floty Airbusa A380. Po niespełna trzech latach

Emilia Derewienko 03 listopada 2020

Hi Fly z pierwszym airbusem A380 w wersji cargo

Biznes i przemysł

Hi Fly wycofa airbusy A340-300 i chce pozyskać więcej A380

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Delta prezentuje nowe wnętrza kabin dla całej floty (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

Delta prezentuje nowe wnętrza kabin dla całej floty (zdjęcia)

Piotr Bożyk 19 października 2024

Kontrowersyjne malowanie A380 Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Kontrowersyjne malowanie A380 Emirates

Mateusz Kieruzal 18 października 2024

Qantas: Wkrótce ostatni rejs B717

Pasażer i linie lotnicze

Qantas: Wkrótce ostatni rejs B717

Mateusz Kieruzal 19 października 2024

Zobacz również:

Hi Fly wycofuje z floty Airbusa A380. Po niespełna trzech latach

Biznes i przemysł

Hi Fly wycofuje z floty Airbusa A380. Po niespełna trzech latach

Emilia Derewienko 03 listopada 2020

Hi Fly z pierwszym airbusem A380 w wersji cargo

Biznes i przemysł

Hi Fly wycofa airbusy A340-300 i chce pozyskać więcej A380

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5